123Seda Ben doğduğu günden beri çift kat giydiriyorum çift zıbın çift patikli alt ne zamana kadar giydirmeliyim (28 günlüğüz)😊
YeniAnneIstanbul 123Seda ben kisin zibin sweatshirt esofman giydiriyoru lm yazin sadece zibin (evin icinde), sort ve t-,shirt veya sort tulum. Sizinki biraz fazla olmamismi 🙈
NukleerBaslikliKizz 123Seda zibin ve kazak ev çok sıcaksa sadece zıbın 😀 2 yaşında en başından beri böyle
seymabykn 123Seda İlk 3 ay kışa denk geldiği için bi uzun kollu zıbn üstüne bi kalın tulum yada takım, altına da 2 altlık giydiriyordum. Şimdi bi kısa kol zıbın alt üst takım başka giydirmiyorum 😃
YeniAnneIstanbul NukleerBaslikliKizz aynen benimki yaz kis evin icinde hep zibinla dolasir evin ici maksimum 19 derece olur 😀 sadece kar yagidiginda mental olarak sanki daha iyi olacakmis gibi hissedip altina bir esofman giydiriyoruz evin icinde 😅
Bsrtncsy 123Seda Yaklaşık 40ı çıkana kadar bende içine zıbın,alt patikli 2 kat, üstüne de badi giydiriyordum.suan 3 buçuk aylık içine zıbın üstüne alt üst takım,bide içine İnce çorap giydiriyorum.
TheMomm 123Seda Bizim sağlık ocağındaki doktorumuz kendi kiyafetinizden bi kat fazla giydirin ilk 1 Ay için ondan sonra mevsimine göre giydirin demişti
esiladerininannesi 7 aylık oğlumu zıbın üstüne sweat altına bi eşortman bide çorap giydiriyorum yatarkende çoraplarını çıkarıyorum battaniye ile yatırıyorum 21 derece evimiz ne çok sıcak nede çok soğuk bence çok giydiriyorsunuz
Mimoza-kizim 123Seda ben dogdugundan beri hep 2 kat giydirdim çok sicaga alistrmadim kendim tek kat giyindigim icin bebegime cift giydiriyorum kendiniz nasl giyiniyorsaniz bir kat fazlasini giydrmeniz yeterli olacaktir sirti ve gogsu sicaksa bebek usumuyordur zaten
123Seda Mimoza-kizim evet bende aynı şekilde düşünüyorum bi kat fazla giydirin diyorlar,acaba ne zamana kadar bu şekilde giydirmeliyim
Gul-42 123Seda cıft zıbın ne bnm oglum sıcagı sevmıyor hep tek kat gıyındı bazen alta ıkı kat corap pantolon ustede uzun kollu zıbın varsa yelek gıydırdım yoksa normal badi dısarı cıkarken sıfır şişme mont kolsuz .slıng aldım ustune nohut battanıye kafasına sapka😀
Lynn 123Seda Çift zıbın derken? Bizim rv 25 derecenin altına düşmüyor ben sadece zıbın ve alt pijama giydiriyorum. 3 aylık.
Woman35 Sıfır kollu zıbın üstüne uzun kollu zıbın onun üstüne normal uzun kokku üst altına normal alt ve çorap evin derecesi 25 26ysa böyle düşükse sıfır kollu zıbının üstüne yarım kollu zıbın giydiriyorum ek olarak
Uykusuzhergeceeee 123Seda valla biz Ocak ayından doğduk ben uzun kollu zıbın alt üst takım altına bir kat daha fazla giydiriyordum bir de penye battaniye ile sarıyordum ama artık havalar iyileşiyor mevsim normallerinde giydirin üstüne bir yelek mesela o şekilde
Mimoza-kizim 123Seda ben simdi havalar isinmaya basladigi icin gunduzleri zibin altinada esofman giydiriyorum öyle tutuyorm gece yatirirkende ustune esofmanin ustunu giydiriyorum
Yenidoganbakimi 123Seda kış bebeğiydi doğduğundan beri tek kısa kollu zıbın üstüne tulum yada alt üst takım giydiriyorum çok soğuk olursa çorapta giydiriyorum
ObirAnnnee 123Seda Atlet üzerine uzun kollu ince badi, eşofman. Hemen hemen 2 haftadır doğalgazda kapalı sıcağı hiç sevmez doğduğundan beri genelde hep ince giydiririm kalın giyse hemen terler.
Bebegimm1 123Seda ev sicaksa kendiniz gibi bile giydirebilirsiniz ama soguksa sizden bir kat fazla olsun usudugunu gogsune bakarak anlayabilirsiniz ben kisin dogum yaptim ev sicaksa kisa kollu ile giydirdigim de oluyordu birde ben hiç sicaga alistirmadim ilk zamanlar disari falan da cikardim evdede cok kat kat giydirmedm soguga dayaklidir bunyesi
mamanveutdormir 123Seda ben doğduğundan bu yana evde zıbın + ayaklı tulum giydirdim (kışın kadifemsi dokuda giydirdim) şu an daha penye gibi olana geçiyoruz yavaş yavaş