benim oğlum 1 ay tutmadı bütün emzik çeşitlerini aldım nuk, chicco, wee, oioi hepsini ama en sonunda avent aldım onuda ilk başta tutmadı 1 hafta boyunca o çıkardı ben verdim o çıkardı ben verdim en sonunda ben kazandım tuttu 2ci ayında benim bebeğimde çok gazlı uykuya zor dalan bir bebekti inan hayatım kurtuldu oioi çok ağır geldi oğlum tutmadı şimdi ise 7 aylık bütün emzikleri kullanıyor 😀😀