Hanımlar yazlığa mobilya alacağım ama odalar küçük diğer markaların yani Doğtaş kelebek vs ürünleri büyük ve hantal İKEA’nın tarzını beğeniyorum ama çok kararsız kaldım. Kullananlar memnun mı acaba sıkıntı yaşanıyor mu ? Birde ben ankaradan alıp nakliye ile Çanakkale’ye göndereceğim ürünlerde sorun olsa nasıl tekrar getireyim. Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim… bir de önerebileceğiniz markalara da açığım a