Kızlar merhaba ben ise başlayınca bakıcı olarak annemi aldım annemin sigortasını yapıp asgari ücret odiycez henüz araştırmaya girismedik de annemin iskurdan kaydını yapıp da o şekilde alsak nasıl ilerliyor prosedür bilgisi olanlar yorum yapar mı teşekkür ederim şimdiden herkese