Kayınvalidem ve onun kayınvalidesi önceden bebekleri kafasından ve bacaklarından sallardık kasları açılsın uzasın diye falan dediler. Siz hiç yaptınız mı dediler hayır dedim. Bebek eşimin kucağındaydı getir bakayım yapcam dedi direkt. Hayır dedim ben de e biz yaptık ne oldu diyor herkes kendi evladından sorumlu ya bir şey olursa bu sorumluluğu nasıl alabiliyorsun dedim. Bir şey olmaz hepimiz yaptık hangimizin bebeğine bir şey oldu diyor. Ay sinir oldum ya babası sen yap evde diyor bir de eşim de alık alık gülüyor. Bebeğine bunu yapan ve yaptıran var mı Allah aşkına