07gizem canım onu o zaman geldiğinde anlayacaksın merak etme :) şimdiden onun icin endişelenme, ben bebeğime 30 cc ile başladım, suan 10 buçuk aylık gündüz 150 cc, gece kalkınca da 180 cc veriyorum. Buna da kendim bebeğimi gözlemleyerek karar verdim, doymadıgı zaman anlamaman zaten mümkün değil bebek ağlar biberonu çekmeye devam eder mama bitince ve çabuk acıkır o zaman doymamış demektir, ama biberonda hala mama varken baktın bebeğin ittiriyor ağzından atıyor o zaman doymuş demektir ve ona göre ölçünü belirlersin, ben sadece gece 180 vermemin sebebi gece sık kalkmaya başlamıştı 150 cc mamanın onu gece idare etmediğini gördüm 180 e çıkardım gayet güzel devam etti uykusuna, ams gündüzleri ek gıda da aldığı icin 150 cc den fazla vermiyorum mesela, hatta bazen 90 bile veriyorum o gün ek gıda biraz fazla aldıysa ya da günlük alması gereken toplam mama sayısını aştıysak