Merhaba arkadaşlar
Dogumdan 2 ay sonra regl görmeye başladım 3 4 ay düzenli oldum ondan sonra 10 günde bir regl lekenme tarzı oluyorum 16 aylık bebegim var emziriyorum doktora gittiğimde emzirdiğin için normal dedi ama baya oldu gideli bu durumu yaşayan ya da bilgisi olan varmı?