Betl41 Kızlar tetagil diş granülü nasıl kullanıyorsunuz şaseyi ağzına mı döküyorsunuz ne aralıklarla veriyorsunuz ve faydasını gördünüz mü
Deletedmom27337 Betl41 parmağıma yada parmak fırçasına döküp diş etlerine sürtüyorum sadece gece uyumadan önce
YeniAnneIstanbul Betl41 gunde en fazla 2 tane vermisligim var ben agzina dokuyorum bir kisminda bazen cok kotuyse damaklada masaj ediyordum
Sebastiann ArdenGiz şuan hepsiburadada indirim var 2. Si 1 tl 100 tl ye geliyor normalde 1 tanesi 70 tl bakın isterseniz
ArdenGiz Sebastiann evet ordan alcaktım da eczane fiyatını bilmiyorım belki daha ucuzdur diye almadım
Deletedmom27337 Betl41 çok şükür kızım 6 tane diş çıkardı hepsini de yarıldıktan sonra gördük. Hiç ağrı yüzünden gece huysuzlandığını görmedim 🧿🧿🧿
YeniAnneIstanbul Betl41 gordum ama bizimki birden 4 dis cikardigi icin zor geciyordu patladigi gun ben yinede memnun kaldim tavsiye ederim direk etki olmuyor ama botle bir yarim saat - 1 saat sonrasi etkisini goruyordum 😊
Bebegimm1 Betl41 en fazla 2 saatte bir gunde 6 kez veriliyor ben ellerimi guzelce yikayip parmagimla dis etlerine suruyordum pesinden hemen yemek su vermiyordum etki etmesini bekliyordum sonra yemegini suyunu verirdim