Haziran2020annesi riyata gitmedim ama umreye gittim cidde mekke ve medinede bulundum. Kabeyi ve medine tabikide çok güzel ama şehir ve kültürel yaşamını hiç sevmedim. Evleri çok tuhaftı pencereleri felan sanki hapishaneyi hatırlatıyordu. Her yerde kadın erkek ayrıydı hatta kadınların restoranda yemek yemesi yasak. Sokakta dikkat etmek gerekiyor her an taciz edilebilirsin. Erkekler yamyam gibi ve insanları çok medeniyetsiz. Birde gün içinde sokaklar ölü gibi akşam olunca anca canlanıyor. Gida konusunda hiç soeun çekmezsiniz her türlü restoran var marketleri sevdim çok güzel ürünler var.