Dbe1506 Merhabalar kızımın doğum günü için bu sayfadan magnet yaptırmak istiyorum acaba yaptıran var mı varsa memnun kaldınızmı https://imgyukle.com/i/RoJPW1
Kubra3525 Dbe1506 https://instagram.com/elif.kokulutas.bebektasarim?igshid=YmMyMTA2M2Y= ben burdan yaptırdım güvenilir arkadaşımada burdan yaptırdık
Kubra3525 Dbe1506 ben yaptıralı 1 sene olucak 1.5 tl di şuanda 2 tl sanırım bura hem uygun hemde işini temiz yapıyor
Dbe1506 Kubra3525 gerçekten mi bu sayfadanmı yaptırdınız sordum biraz önce tanesi 2 tl dedi ama biliyorsunuz böyle sayfalara güven olmuyor ondan sorayım dedim
Kubra3525 Dbe1506 evet canım burdan yaptırdım bende güvenemedm baya araştırmıştm 1 tane bile kırık olmadan elime ulaştı ve 2 3 tanede fazladan koymuştu kırılırsa diye dolabada çok iyi yapışıyor pişman olmazsın
Dbe1506 Kubra3525 ya teşekkür ederim 🥰 fazla bişey tutsun istemiyorum 25 tane kadar yaptırıcam başka yerlerede sordum ama bütçemi aşıyor tekrardan teşekkür ederim ☺️🙏🏻
Dbe1506 Kubra3525 evet diğer yerlerde 9 tl falan dediler oda beni aşıyor maalesef çok teşekkür ederim yorumunuz için 🥰🙏🏻💕