Canım seninle aynı durumdayız. İstersen Hipp combiotic dene bize çok iyi geldi.. birazda araştır , yorumlarına bak.. kötü bi yorum okumadım. Bizde hem emiyoruz, Hemde mama takviyesi yapıyoruz doktorumuz böyle önerdi. Benim de sütüm çok sıvı bebeğim yeterince kilo alamıyor. Kullandığım mamayı yarım saat bir göğsümü, sonrada diğerini emzirdikten sonra veriyorum 30 cc...