Hiç kundak yapmayı denediniz mi? Mahallenin en mutlu bebeği kitabını okuyorum şu ara. Orada tamamlanmamış üç ay sebebiyle bebeklerin anne karnında gibi hissetmeye ihtiyacı olduğu anlatıyor. Kundak+beyaz gürültü+sallamak+pış pış sesi+emzirmek veya meme. Keşke ilk günler bilseydim dediğim şeyler. Okumakta biraz geç kaldım.