10 aylığız beşik var ama sallanarak uyumayı seviyo ,ne kadar uykusu olsada beşikte kuduruyo
Bana tavsye var mı
Sadece 1 kere kendı kendınr. Uyudu. Oda şöyle oldu annemdeyim ,gece 3 kadar salladım normalde 11 de uyur o gece 3 kadar uyumadı yoruldum bıraktım ben uyudum bçara ara baktım takl attı oynadı mayıştı giti geledi 4 gibi uyumuş ama nasıl sevinmiştim hep. Öyle olsa keşke diye
Şimdi nasıl alıştırırım