Mommyyigit Kızlae bebeğim sma optipro kullanıyor ama ilk defa kullandığı bir mama değil anne sütü alıyor zaten %90 ama bu ara bi kaka sorunumuz oldu galiba sütten geçiyor ben ne yesem düzelir ya bi yardımcı olur musunuz
Gizyavuz Mommyyigit bizde ciddi kabizlil sorunu yasioriz oglum 5 aylik. Bu gece rahatladi lavman yaptik. 7 gundur kakasini yapamadi ikina ikina bi hal oldu.. cennet hurmasiyla isi cozuyodum ama mevsimi gecti kurusuda bi ise yaramio malesef…