Doğumdan sonra büyük tuvaletimi 4.5 günde bir yapabıliyorum doktorda makatta çatlak var dediler şimdi o geçti sanırım ama dışkı bir su bardağı kalınlığı gibi intarnette dogumdan sonra bağırsak yapışması falan diyor o olabilirmi yoksa sezeryan doğum yapan herkestemi böyle