cerkes01 Kızlar bebeğim 15 aylık , yürüyor koşuyor hatta ama tutunmadan kalkamıyor , sizinkiler nasıl ? Bide merak ediyorum aynı aynı sizin bebekler neler yapabiliyor ?
Han30 cerkes01 bizimde 14.5 aylık. Yürüyor ama dışarda degil, evde 6-7 adım. Daha kendi kendine tam anlamıyla yürümüyor. Herşeyi anlıyor. Yemek seçmeye başladı. Bazen ağlama krizleri ve asla paçamdan ayrılmaz
huzunkovankusu cerkes01 Benim oğlum anca yürümeye başlamıştı o zamanlar ya çok tembeldi 🙈 Ama ne yapardı hatırlamıyorum hiç 😅
Eda0798 cerkes01 bizde 12 aylığız yürümüyoruz henüz ama düz duvara tırmanabiliriz o derece emekliyor ama sürekli ayağa kalıyor biryerlere tutunup kızımda hiç paçamdan ayrılmıyor resmen yapışık hareket ediyoruz 😊
Rika cerkes01 az once yazdim diger posta 15 ay 25 gunluguz🥲bizimki nerdeyse amuda kalkiyor yurume kosma tirmanma uzun atlama kisa atlama cok felaket
cerkes01 Han30 ya o paça işi bizde de var mutfakta hareket etmek çok zor , yatarken ayağa kalkabiliyor mu peki ?
Han30 cerkes01 ya her bebek farklı canım. Benim oğlandan 2 ay küçük olanlar yürüyor maşallah. Ama benimki kısa mesafe yürüyor 😂 yani takmıyorum ben illa yürüyecek, birde kucak bebesi benimki
Ates_mami cerkes01 4 Ocak 2021dogumlu küçük oğlum. Tam 15 aylık. Yürüyor koşuyor. Zaten erken yürüdü 9.ayin sonuna doğru artık tutunmadan direk yürüdü. Şuan koşma evresinde. Hatta keçi diyorum. Tırmanıyor heryere. Abilerinden antrenmanli düşmüyor da. Genel olarak mutlu bir bebek ama şu birkaç gündür hasta. Onun huysuzlugu var üzerinde. Herşeyi anlıyor biliyor artık. Sadece konuşamıyor. Kapıyı kapat diyorum kapatıyor. Bezini getir diyorum. Gidip getiriyor. Yatıyor yere değiştireyim diye. Hadi elini yıkayalım diyorum sandalyeyi çekiyor lavaboya elini uzatıyor. Biliyor artık herşeyi. Herşeyin farkında. Yanlizca inanılmaz babaci. Baba olsun beni görmüyor bile. Sanki babası doğurdu. Sanki bir tek onun babası var. Öyle bir baba baba diyor ki. Çoğu zaman işime geliyor tabi. 😉 Babası evdeyken ben çok rahatım. Ama ise gidecek ya babası kaçarak gitse gittiğini anlayıp yarım saat ağlıyor. Giderken görse mahalle dönüp bir bizim binaya bakıyor. Gün içinde telefonumu getiriyor. Baba baba. Görüntülü konuşmak istiyor. Arıyorum bu sefer kapattı diye ağlıyor. Babaci olması bu konuda zor.
Ohaezgi cerkes01 benim kızım 14 aylık tamda bugün🥰 valla 11 aylıkken yürümeye başladı şuan kendi kalkıyor oturduğu yerden tutunmadan, koltuğa inip çıkıyor kendi başına. Fazla yaramaz bu arada, hergün dışarı çıkıyoruz mahallede turluyoruz😂
NurSema01 cerkes01 14.5 aylık oğlum yürüyor koşuyor koltuklara çıkıp iniyor herşeyi anlıyor bu aralar sanırım 2 yaş sendromuna giriyor kendini yere atıp ağlıyor bağırıyor aşırı inatçı oldu yemek yemek istemiyorum sabah yerse akşam yemiyor emmek istiyor 😜 düş kalk büyüyor bakalım 🥹
Asel20ava cerkes01 benim de kızım 15 aylık 11 aylıkken yürümeye başladı ama her bebek farklı gerçekten şu aralar daha iyi sadece önüne bakmadan gidiyor bazen çok düşüyor 😏
Eda0798 Nisansmomm valla uyuttum yatağa koydum mutfağa geldik 2 dk olmadı bi bakayım diye gittim uyanmış beşikte oturuyor 😀 gelde delirme
Girlpower cerkes01 kızım bugün tam 15 aylık oldu kısaca şöyle izah edebilirim onu parka salıyorum ve her şeyi tek başına kendisi yapıyor merdivenleri çıkıyor iniyor engellerden geçiyor kaydıraktan kayıyor bir daha çıkıyor. Evde acıktığında masadan ekmek veya meyve ne varsa alıp oturup yiyor susadığında masanın üstünden gidip suyunu alıp içiyor. Evim dubleks oyun oynamak istediği zaman veya uyumak istediği zaman tek başına yukarı çıkıyor uyandığında iniyor. Ben çoğu şeyi tek başına yapmasına izin veriyorum tabiki gölge gibi peşindeyim gözüm üzerinde ona belli etmeden tetikte bekliyorum 😊
RuzgarGulsah cerkes01 Oğlumda 15 aylık yürüyor dediğiniz gibi koşuyor ☺️ Tırmanıyor her yere herşeyi anlıyor yemeğini kendi yer konuşmayada başladı ufaktan arada bir sinir krizleri geliyor ağlıyor anlamsız yere 2 yaş sendromuna yaklaşıyoruz galiba 😃