Ares01 Anneler merhaba, 20 gün sonra ek gıdaya geçeceğiz. Şimdiden malzemeleri alayım diyorum. Çok pahalı olmadan önerebileceğiniz mama sandalyesi, tabak, kaşık vb. Araçları bekliyorum 🤗
Love_boysssss Ares01 öneri yok ilk bi kaç gun kullabıyosn sonra hevesin kaçıyor ahada sonra aynı sofyara otururtuyoshn çay kaşığıyla çorba kasesi ile devamkee 😂😂 oyüzden önermiyorum bende bele oldu Hayırlıa buyusun bebecik,😘😘
birtutamsac Ares01 civilden silikon kaşık aldım, tabak almadım hiç de pişman değilim, cam rende çok gerekli olmasa da bazen anı kurtarıyo, e bebeğin kendi marksı mama sandalyesi 😌
edsn1 Ares01 kaşık kesinlikle wee baby ikili silikon uçlu kaşık çok kullanışlı ve uygun fiyatlı tabak gerek yok mama sandalyesi hafif kolay temzilenebilir bir şey almanız önemli bim e gelenler falan gayet iş görüyor önlük olarak da silikon önlükler iyi oluyor kolay temizleniyor uygun fiyatlı olsun derseniz baby plus küçük alıştırma başlıklı biberonu var su vermek için ideal benim en çok kullandıklarım bunlardı
bebishmom Ares01 mama sandalyesi Su alıştırma bardağı Silikon kaşık Tabak Kase Cam rende Buhar aparatı Meyve süzgeci Yoğurt mayalamak için küçük Kavanozlar Ek gıdayı yanında taşımak için küçük kapaklı mama kapları Önlük blw yapılacaksa kesinlikle aktivite önlüğü Bebek için küçücük bir cam tencere Kaşık kabı Benim listem bu şekildeydi bunları almıştım hepsini de kullandım. İçinde gereksiz diyebileceğim hiçbir şey yok
Ares01 Love_boysssss ahahaha haklısınız her şeye hevesle başlayıp sonuca ulaşamıyoruz 🙈🤗 teşekkür ederim 🥰
bebishmom bebishmom mama sandalyesini şok a gelenlerden almıştım. Silikon kaşıklarım ve kaşık kabım wee baby. Alıştırma bardağım philips avent. Tabaklarımı bime gelenlerden almıştım. Bölmeli olanlardan. Kasem fisher price.
Zlm Ares01 mycey in uzun saplı kaşıkları var renkli 5 tane ben onlardan çok memnunum suluk alabilirsiniz bol bol önlük alın kollu olanlarda da
Oykunil Ares01 merhaba benim bebeği 4.5 aylık çok zayıf sabırla ek gıdayı bekliyorum sadece mama alıyor 5500 kilo Suan kucağıma oturtsam denge kuramıyo 6 . Ayda bayağı oturma şekline geliyor lar mı 4.5 çok erken mi oturma için
Ares01 Oykunil merhaba benim bebeğim 5 ay 5 günlük 8 250 gr anne sütü alıyor kucağımda oturtuyorum kendisi de oturmak istiyor. Dengesini sağlamaya yavaş yavaş başladı. Daha korktuğum için çok oturtmuyorum açıkçası 🥲 6. Ayda oturur gibi görünüyor
Zlm Oykunil suluk bebeğin bardağa geçmesi için ara aşama gibi oluyo o yüzden biberonla vermeyin bence
Oykunil Ares01 bende kanguruy koyunca ağladı bugün korktum kalça acırım diye bende oturtuyorum ama alışsın diye yolsa içim tahta eçdepik ama dr oturt dediğine göre risk yoktur
Oykunil Zlm bugün suluk aldım alıştırma bardağı wee marka en uygun oydu 50 TL diğer markalar cihicco veya Tommy tippe 180 falandı
oglumubeklerken Ares01 a101e 14 Nisan Perşembe günü mama sandalyeleri gelecek. Bi marka var 150 lira, bir de fisherprice var 250 lira. Benim bebegim daha 3 buçuk aylık ama bende alacağım şimdiden koyacağım kenara. 2 Ay sonra fiyatlar ne olur bilinmez malum şartlar. İsterseniz oraya bakabilirsiniz mama sandalyesi için.