Fusyamoxx94 Merhaba kızlar dogum yapalı 2 ay 15 gün oldu sezeryanla doğum yaptım regl oldum bitti 3 gün sonra geri başladı 3 gün sürdü geri bitti 3 gün sonra geri başladı bitti şimdi yine başlamış başına böyle birşey gelen var mi aceba ?