Kızlar merhaba bugün spiral kontrolü için ultrason muayenesine gittim doktor kist olduğunu söyledi ama zararsız adet göremediğin için olmuştur dedi. 3 aylık igne vuruldum toplam 3 kere 9 ay boyunca adetimi kesti böyle Bi sorunla karşılaştım. Yaşayan varmı? Kist gebeliği engeller mi? Ara ara kasik ağrım oluyor bundan dolayı mıdır? Yada igneyle alakası olmayıp kist olduğu için mi adet olamıyorum acaba?