Merhaba herkese ben adetim başlamadan önce ve başladıktan sonra gayet iyi hissediyorum ancak adetim bittikten hemen sonra bir depresif hissetmeye başlıyorum, bir mutsuzluk çöküyor içim sıkılıyor ağlama isteği geliyor küçük çaplı bir depresyona giriyorum sanki. Genelde bunları adet olmadan hissediyor insanlar. Benim gibi olan var mı böyle merak ettim🙄