Deletedmom009 Arkadaşlar merhaba, çocuğu olup antidepresan kullanan var mi aranızda? Ne gibi etkiler oluyor cocuk bakarken herhangi bi sıkıntı yaratiyormu? Hic iyi degilim bu aralar nolur yardımci olun... not: EMZIRMIYORUM çocuğumda 8 ay 26 günlük
Nimiko Deletedmom009 doktora soyle bebeğim var dıye daha az uyku yapan ilaç verir Bn kızım 6 aylıkken başlamıştım 12 sene önce 2 sene kullandım iyileştim çok şükür
Deletedmom009 Janss evet zamaninda kullandim biliyorum etkileri derken ben ilacdan ilaça değiştiğini biliyorum hani anne olup cocuk bakarken nasil bir etkiei olur demek istedim kullanan anneler varsa oyuzden sormustum zaten
Eda1990 Alisana kadar uyku hali yapabilir sersemlik falan bi uc gun cekmistim bende ama bana sorarsan baska ceresine bak antidepresan basladin mi birakmak kabus vucut aliskanlik yapiyo bagimli oluyosun zor kurtuldum gitsem suan banada werir ama icmek istemiyorum baslasmdinmi surekli doz yukseliyo vucut alisiyo cunku
Deletedmom009 Eda1990 bakamıyorum yani kotu haldeyken kendimi topluyorum ama sonra yin3 ayni seyler oluyor bikac gun iyi olabiliyorum... zamaninda kullandim etkilerini az cok biliyorum
Deletedmom009 Nimiko gercekten iyi geldimi ne kadar sevindim bende sersemlesip uyku hali olmasından korkuyorum aslinda cocuk baktigim icin
Deletedmom009 Kuboss3838 biliyorum... zamaninda kullandim benim etki dedigim etki cocuk bakarken ne gibi sorunlar olabilir diye sormak istedim aslında
Janss Deletedmom009 O kadar detay vermediğiniz için kestiremedim,pardon . 🙃 Sadece mutluluk hormonu artımı sağlayan hatta safii bitki özlerinden elde edilen rahatlatıcılar var . Yan etkisi çok düşük etkisi yüksek oluyor .
Eda1990 Deletedmom009 ozaman cok kotuysen git canim sonucta bakman gereken cocugun war inan yemek yeme istedigi bile psikolojiden geciyo keyfin yoksa hersey zor geliyo insana rabbim yardimcin olsun cok zor
Nimiko Deletedmom009 canım bnm zaten biz ilaç yaz desek bıle doktor gerek görmedikce yazmıyor ama desteğe ihtiyacın varsa sana en uygun ilacı yazar ben 2 sene kullandım benimkı Major depresyonsu belkı sizin daha kısa sureli tedavı edilebilir. Antidepresanların dozu yavas yavas yukseltılıp yavas yavas azaltılır birden bırakamassın kafana göre ama doktorun dediği şekilde azaltarak bırakırsan hiç Bi sıkıntı olmuyor bağımlılık yapıyor senı donuklaştırıyor gibi şeylere aldırma doktorun kullan derse kullan bnm tedavımın üstünden 10 sene geçtı Allah a şukur Rabbım bır daha yasatmasın
Deletedmom009 Nimiko amin ablam yasatmasin insallah. Benimki ne bilmiyorum ama... evet yaz desek bile yazmaz kendisi uygun görmesi lazim tabiki cok saol allah razi olsn
GAMA Deletedmom009 arkadaşım eğer kötüysen zaten önce psikiyatra gitmelisin. Ayrıca uyku yapmayan duygu durumunu yükseltecek ve sana enerji katacak antidepresanlar var elbette. Sabah kalktığında alıyorsunki gece uykusuzlukta yapmasın die . Sıkıntın tam olarak ne peki