27 aylık asla ama asla klozete oturmuyor çığlık kiyamet birak beni diye bağırıyor tabi öncesinde anlattim heveslendirdim hafi simdi sen otur dedim tamam dedi kucagima aldim oturtacaktim olanlar oldu.sonra lazimligini çıkardım bezi falan takili tabi oturdu hadi simdi bezini çıkaralım öyle yap çişini dedim hayir dedi.ama bugun markete gittik kosarak yanima geldi anne çiş var die bezin varya annecim yapabilirsin dedim tamam dedi.yani herseyin farkinda ama şu tuvalet fobisini nasıl aşabiliriz yaa lazimlik temizlemekte bana hijyenik gelmiyor heryerede alıştığı lazimligini goturemem ki.zaten onunda tuvalet icin olduğunu biliyor ama daha cok sandalye gibi kullanıyor 😅