Merhaba! Arkadaşlar
65 gün önce normal doğum yaptim.Dikislerim 1.haftada hepsi atti malesef enfeksiyondan kaynaklimidir yoksa dikişleriminin kötü atılmasindanmıdir bilemiyorum (doğum sirasinda dikişlerim bir türlü tutmuyordu dikiş atılmasi cok zaman almişti) Hastaneye gittigimde sabah aksam antibiyotik verildi 5 gun boyunca iğne yaptirdim.Tekrar kontrole gittigimde yaramin kapandigi sadece 1 cm lik açiklik olduğu söylenmişti ve tekrardan 1 hafta antibiyotik hap kullanmam ve batikonla pansumana devam etmem söylendi.Ne yazıKık ki doğum yapali 2 ay olmasina ragmen halâ yarım cm civari acikliğim var. Başına böyle bir durum gelen var mı acaba?Halâ batikon ve madecasol kullaniyorum kendiliğinden kapanacak gibide durmuyor🙄