Yadekus21 bide belki mamayida begenmemis olabilir ben suanda sma kullaniyorum yapimi daha rahat diye bir ara markette mama kalmayinca aptamil almistim onu cik begenmisti hep icerdi onu. Onlada alakali olabilir. Benimki meselah bebelac sivi mamayi hic sevmemisti onu istemiyordu hep mama degistirdik en son sma tok tutmasi acisindan dhaa iyi oldugu icin bide gaz sorunu yapmiyor diye onda kaldik