Mervesnsz bide pazartesi 8 aylık olucaz durum bizde de aynı e benimki zaten mamayla besleniyor aptamil içiyor sadece kaşık mamada aldım her baby falan ama yok aslında tam yemeye başlıyor düzenli yediriyorum diş sorunumuz oluyor ilaç veriyorum yada iştahı kesiliyor bir daha kaşığa ağzını açmıyor bunaldım üzülüyorum kayınvalidem 7 den 70 e herkese ek gıda vermiyor diye anlatmış devam sütünü kes diyip duruyor şimdi çok huysuz dişleri patlıyor aptamili bide zor yiyiyor psikolojik oldu artık çevre yüzünden hep ek gıda yedirmeye çalışıyorum sanki sorun bedne gibi yemiyor ağlıyor bebeğim bu sefer de eşim neden aptamil vermiyorsun diyor diretiyor gerçi iştahsızlıktan onuda yemiyor şu an