E_la 07.04 de 6 aylık aşımızı olduk ama kızım aşırı huysuz hep ağlıyor birazcık ateşi var gibi deneyimli anneler bi ferahlatın beni
Derya2867 E_la salı günü 2inci ay aşıları olduk benim kızımda akşama doğru çok ağladı ateşi çıkmadı ama evi kafama yıktı carpol verdim bir çay kaşığı çok şükür ağrısını aldı
gamzeli34 E_la ben de yeni yaptırdım ertesi gün huzursuz oldu ateş yapmadı bu sefer ama her bebeği farklı etkiliyor. Çok sıkıntılı olursa calpol veriyorum 1 çay kaşığı o da sadece ertesi gün sadece 1 kez
Yldrm3105 E_la 3′lu karma aşı olması lazımdı yanlış hatırlamıyorsam Ateş yapmamıştı bizde sorunsuz atlatmıştık çok şükür şuan 11 aylık olduk. Calpol verebilirsiniz ağrıları için rahatlar bebeğiniz
Minkpndam Bizde bugün olduk gün boyu bir saat uyumadı hep ağladı babam baktı sağolsun şuan eve geldim yeni uyudu ve ben duş aldırdım acaba bir şey olur mu ya kaka yaptı altı açıkken 🥲
senay-12 Minkpndam Allah’ım onları korusun inşallah bir şey olmaz gönlün rahat olsun canım sanırım banyo yapmayın dediklerinin nedeni enfeksiyon falan kapma riski oluyormuş aşı yapılan yerde