Denizgozlum oyle valla ya bir ayaklaninca insan kalpten gidiyor nerdeyse her hareketle 😂 guvenlik acisinda hem yemek yerken ayaklari yere basmalari onemli durusu icin ve kendilerine daha guvende hissetmeleri icin, hatta yere basmayinca dikkatleri bile oraya gidebiliyormis istahi icinde iyi degil. Turkce tam anlatamadim 😅 Antilop gercekten cok guvensiz duruyor 2.sandalye olarak olabilir ama gunluk icin cok yetersiz bence. Pilsanin modeline bende gordum o cok daha iyi ikea yerine kesinlikle o tercih edilebilir, daha dayanikli duruyor gercekten 😊