Moralim o kadar bozuk ki Saatlerdir bebeğim emmiyor emmek istemiyor zaten hep sorunluydu emmesi ve dayanamadım sağıp biberonla veriyim dedim ve onuda almadı resmen boğulur gibi oldu ve sütü ağzından fışkırttı şimdi de uyuyor birşey olur mu nerdeyse 5 saatir aç doğru düzgünde emmiyor cuk cuk ses çıkıyor tutamıyor bi türlü