Merhaba arkadaşlar
1 haftadır sütüm az geliyor böyle bir durumda sadece emzirmek yeterli mi yoksa göğüslerime pompa yapmalı mıyım?
bebeğim emmek istediğinde göğüslerim boş olmasın diye pompa yapmıyorum sizce pompa yapmak sütü sahada arttırır mı ona karar veremedim