avseque O hesaplamalar tamamen asılsız benden demesi. Benim de bebeğim 38+3′de doğdu sezeryan ile. 5 Ocak doğumlu benimkisi de. Yaşıtları ile aynı ilerliyor 40 hafta doğan bir bebekle benim bebeğim aynı gelişim özelliklerini sergiliyor. Yani 40 haftalığı hesaplarsak ohooo. Biz 3. Ay atağındayız ve atakta olması gerekenler oluyor şu an bize. İlk kahkahasını attı dün. Zor uyuyor, kolay uyanıyor, oyuncağına uzanıyor, eline verdiğimiz oyuncağını ağzına götürüyor. Bu özelliklerin hepsi 3. Ay atağında olur ve bize oluyor şu an. Haliyle o 40 haftalık hesaplama olayı yanlış.