İyi akşamlar anneler. Gece gece kafamı kurcalayan bir soru oldu, buraya danışmak istedim. Biz tetagil ilk kez eczaneden almıştık. Hatta 80 TL idi. Faydası oldu mu tam anlayamadım ama bir şekilde kullanmaya devam ettik. Bikac hafta önce internette ikincisi 1 TL kampanyası gördüm, yorumları da okuyunca alayım bulunsun dedim. Bir kutu fiyatına iki kutu aldım. Evdeki eczaneden aldığımız kutuyla az önce tesadüfen yanyana getirdim ve eczaneden alınan tetagilin kutusu bir tık daha büyük ve yazı renkleri daha koyu. İçime kurt düştü açıkçası. Acaba firma farkli zamanlarda farklı üretimler mi yaptı. Yoksa ürün orjinal değil mi:( Elinde hem eczaneden hem internetten tetagili olup da karşılaştırma yapan var mı? Kendim kullanıyor olsam üzerinde durmazdim ama bebek olunca insan kafaya takıyor.