Seyda2309 bugün prof.Dr. bir tanıdık vardı dahiliyeci ona göründüm her tetkiki yaptı beni dinledi etti dedim hocam ekstrasistol mu bu bendeki güldü hayır o böyle bişey değil dedi internetten okuduklarınıza inanıp kendinizi hasta varsayıyorsunuz dedi..b12, d vitamini,magnezyum ve demir ilacı yazdı bu vitaminlerin eksikliği insandaki bu psikolojik dengeyi bozup depresyon ve anksiyeteyi tetikliyormuş..ayrıca da psikiyatriye görün dedi mutlaka faydası olacak travmatik bir tablon var kardiyolojik değil dedi..bende öğleden sonra kardiyolojiye gidecektim iptal ettim bakalım inşallah dermanım bulunur Allah düşmanıma bile vermesin sinirlerim berbat oldu