Cansu08 Benim bebeğim gazlı ve çok masaj yapıyorum. Yağ kullanmak istemiyorum. Vıcık vıcık geliyo bana. Mustelanın losyonunu kullanıyorum ama ona can dayanmıyor çok pahalı. Uygun ve güzel kokan ne var. Önerir misiniz.
Bhrbhr Cansu08 mustela 5aydır her duş sonrası kullanıyorum kokusuda süper herkes cildine ne sürdüğümü soruyor kadife gibi oluyor
Kbraugur Asibeonuryigit bende onu kullanıyorum kokusu çok hoşuma gidiyor set olarak almıştım iyiki almışım uyku rutini mor renkte benimki ☺️
Kbraugur Asibeonuryigit carrefourdan almıştım bitince jokerden aldım tekrar istanbulda oturuyorum seçeneğim çok migroslarda da vardı