Tazesine- Bebeğimi uyanmaya yakın uykuda emziriyorum yani uyandırmadan daha çok uyuması için çünkü uyanınca 2 saat uğraşmam gerekiyor tekrar dalması için bir zararı var mı uykuda emzirmenin 🤷🏻♀️ Bebeğim bir aylık
oglumuz01 Tazesine- o anı yakalarsam çok uyuyor hem içim rahat ediyor hemde daha çok dinlenebiliyorum 1 aylık benimki
Kendincebiri Tazesine- sanırım bilmeden rüya öğünü taktiğini uyguluyorsunuz ☺️ Yaptığınız şey çok doğru hatta gittikçe gece uyanmaları Bile sonlanabilir 😇
Tazesine- oglumuz01 Benim ki çok kımıldamam bir çocuk böyle uyanmadan 5 dakika önce çok hareket ediyor o sıra alınca kucağa zaten hemen meme arıyor