gulsum_ Göğüslerim çok acıyor emzirirken sanki damarlarım çekiliyor gibi aglama derecesine geliyorum bebeğim daha 32 günlük canım acısı da emziyorum. Krem veya önereceğiniz birsey var mı tecrübeli anneler?? 😔
Tazesine- gulsum_ Acaba memenin hepsini kavramıyor mu 🤷🏻♀️ Benim ilk bir hafta yanlış emzirmeden hep morarmıştı bizde 31 günlüğüz ama geçti bazen meme ucunu tutunca ağrı oluyor ama kahverengi bölgenin hepsini alınca çok rahat
yusufmertmom gulsum_ meme ucunu değil kahverengi halkayla tutuyor mu dikkat et canım. Süt damarların genişleyince de ağrır. Havuç ye bol. Lansinoh göğüs ucu kremi al bol bol sık sık sür baya rahatlatır
oglumuz01 gulsum_ demekki yanlış emziriyorsunuz kahverengi bölgeyi alsın dikkat edin hem daha iyi emer o zaman hem de canınız yanmaz
Tazesine- gulsum_ yaa benim de öyleydi emdikçe alışır olmadı hastanelerde emzirme hemşireleri var banada onlar öğretti 🙏🏻
Blackbeauty Ben lansinoh kullanmıştım faydasını gördüm birde emzirmeden önce göğsünün ucunu ıslat sütünle direk kuru vermek çok can acıtıyor göğüs ucu alışık olmadığı için böyle oluyor çok kötü ben iki ay o şekilde acı çekerek emzirdim ama geçiyor sabırlı olmak gerekiyor. Bebeğin göğüs ucunu tam kavradığını hisset o şekilde daha çabuk iyileşir kahverengi kısım ağzında olsun tamamen zaten tuttuğu zaman dili ve damağı arasında hissedersin ama sonra rahatlama gelir İnşallah hemen geçer çünkü acısı çok çok zor geçmiş olsun.
Ceylan_02 gulsum_ canım demek ki yanlış emziriyor sun göğüs Ucunu tek ağzına koyma bebeğin kahverengi bölgeyi koyman lazım kahverengi bölgeyi kaplaması lazım bebegin bnm ki 6 aylik oldu simdiye kadar hiç bir şey olmadı bebeğim ilk doğduğunda ben de yanlış emzirmiştim göğüs ucum hep yara olmuştu sonra kahverengi bölgeyi koymam gerekiyormuş meger ondan sonra hiç yara olmadı
Esesrs gulsum_ lansinoh veya lanolin kremi her emzirmedrn sonra surdum ve göğüs pedi kulandim gecti bebeyim 25 günlük suan bi skntimiz yok memeyi tam kavradigndan emin olun alt dudagi disa dönük olmali emince
AlpAslanbabysmom gulsum_ sadece ucunu emdigi icin aciyor komple kavramasi lazim. Bu sekilde emerek memeyi tam bosaltamaz ve sutunuzde azalir dikkat edin emzirme danismanimin en cok uyardigi konu bu
Ceylan_02 gulsum_ valla cnm şimdiki nesil çocuklarını anlamak cok zor benim kide iki aydir memeyi redediyor düzgün tutmuyor mamada içmiyor ek gidayida red ediyor cok yipandim bu süreçte