Merhaba anneler. 17 günlük bebeğim var.sezeryan ile doğum yaptım. Sütüm gelmediği için biberonla mama vermeye başlamıştım fakat İki gün öncesine kadar az da olsa sağ göğsümü almaya başladı. Sol göğsü vermeye ne kadar çalıştıysam bi türlü almıyor. Bildiğiniz sol meme ile savaş halinde. Deneyimli anneler bu durumu nasıl aşabiliriz? Yardımınıza ihtiyacım var