Soyalp baby plus aldim beyaz renkte ama daha kullanmadım bir kere sıcak su koyup denedim 4 saat sonra eşim bakti kaynar değildi ama soğumamıştı su dedi. Ben de o turuncu sapli olan mama termosundan bakmıştım kalmadığı için bunu aldim 30 tl daha uygundu yanlış hatırlamıyorsam.