papatyAa1310 Aleynaa1 canım önce korktum az koydum sonra 150 cc 6 7 damla iyice çalkaladım ağzını açıp biraz kokusunun çıkmasını bekledim diğer öğün misela 3 saat sonra 150 cc 6 damla diğer öğün 5 damla diğer öğün 5 azalttık en son 1 damla sonra atmadık içti
Ptklmz Minnos34aslan bizde de sut alerjisi var ismini hatirlamadigim 2 mama denedik cok kotuydu tadlari vanilya ile de duzelmedi en son doktorumuz comidagen mama verdi en iyi tat ondaymis sorunsuz iciyor bu mamayi