Asel633663 valla pglum doğana kadar kedimiz vardi 7aylijken alerji çıktı çok çabaladım ama doktor aynı yerde ikiside olamaz dedi (geceleri tıkanıp öksürüyordu) yanyana durmuyorlar ama aynı evin içinde kıldan nem kapiyor dedikleri şeyi yaşadım maalesef ki kedimj sahiplendirdim,,çocuklar ilaçta kullanamıyor