Bebeğiniz kaç aylık ilk aylarda böyle oluyor benim bebeğimde 10 gün kakasını yapmadığı oldu kabız değildi ama yapmıyordu kakası katı da değildi Anne sütüyle sadece beslendiği için oluyormuş birde huysuz değilse ağlayıp etmiyorsa sıkıntısı yoktur ama YouTubeta bir video vardı kabızlık masajı diye onu yaptığım zaman rahatlıyordu iyi geliyordu kendinizde çok su içip hoşaf kompostosu filan tüketirseniz faydası oluyor ben o şekilde halletmiştim İnşallah geçer kakasını yapar rahatlar kuzucuk :)