Aleynaa1 benim ki Neocate yiyor doktor ilk verişinde gece yarısı uyku mahmurluğunda ver ve ine Bi tatlı kaşığı pekmez koy demişti. 4-5 sefer böyle ver dedi. Annem Neşe Bi şekilde yemek zorunda bu çocuk zaten bunu diyerek 3.mamayı yapışımızda içine pekmez koymadı çok şükür de sorun olmadı yedi kızım 6 ay oldu hala aynı mamayı yiyor. Ek gıdaya da başladık ona rağmen reddetmedi. Bu mamaların hepsinin tadı berbat maalesef