Gorkeminannesiii Selam kızçelerim 20 aylık ogluşum hala gece emmeye uyanıyor nasıl kesebilirim daha düzenli kesintisiz uyumasını istiyorum en az 2 sefer uyanıyor 🤦♀️ neler yaptınızda kestiniz akıl verin ☺️🤭😬
Ayalayay Gorkeminannesiii 15 aylığız rüya öğünüyle kestim . Uyansa da pışpışlayarak twkrar uyuttum . Kararlı olmak gerek
Minik_kusummm Gorkeminannesiii bende 19 aylıkken bıraktım on gün önce yani uyandikca su verdm uyutmadan once karnını doyurdum ilk uc gün asıri zorlandim sürekli ağladı uyandi kivrandi ama direndim vermedm su verdm salladim öyle öyle uyudu şu an alisti mama istemiyor ama kivranamaya devam dis çıkarıyor gece beslenmesini kestik yinede delilsiz uyuyamıyorum 🤣🤣
Deletedmom0099 Gorkeminannesiii 14 aylıkken mamayı kestim. her uyandığında su verdim, haliyle uykusu dağıldı. hangi destekle uyuyorsa o şekilde uyutmaya çalıştım. 1 hafta sonra suyu da kestim. dişi çıkmıyorsa deliksiz uyuyor o zamandan beri
Melisbugi Gorkeminannesiii 9 aylıkken kestim 12 buçuk aylık şuan gelişimide iyiydi arada uyandığında mızmızlandığında su verdim ısrarla başlarda aldı suyu artık onuda bıraktı
Gorkeminannesiii Melisbugi suyu benimkide içiyor ama yatmıyor geri uyumak için illa o memeyi emicek 😂😁
denizsn Gorkeminannesiii benim oğlumda 20 aylık bende bıraktırmak istiyorum ama havalar biraz daha ısınsın diye kendimi oyalıyorum çünkü gözüm korkuyor aşırı derece de 🥲
Sudeniz Gorkeminannesiii 8 aylıkken 2 kere uyanıyordu teke düşürdüm. Diğer uyanmalarında hep geri uykuya döndük. 2 3 gün baya zorlamıştı. Daha sonra o uyanmadan rüya öğünü yapıyordum. Bir süre de öyle gitti. 9. Ayda hiç uyanmamaya başladı. Kendiliğinden bıraktı 🌸
Sudeniz Sudeniz gece 1 2 gibi uyanırdı. O uyanmadan uykusunda emzirirdim. Buna rüya öğünü diyolar 🤷🏻♀️
Zeynep_zumra Kizim 5 aylik gece beslenmemiz yok 12 de 210 ml mama ve sabah 6 7 de tekrar yani dr kesebilecegimizi söyledi bizde yanls iklim mi var
dnyerdm 17 aylık olmak üzere hala emiyor geceleri, bende gece beslenmesini kesmeyi istiyorum şu felan versemde o meme emilecek zaten destekli uyuyordu emerek bunu nasıl halledecez tecrübeli anneler yazsin lütfen