Burcu-A11 Merhaba sevgili anneler . Bebişlerinize kaçıncı aylarında ilk adım ayakkabısı giydirmeye başladınız acaba ve önerebileceğiniz ayakkabı markası var mı 🙏🏻🙏🏻 Şimdiden teşekkürler 🌸
bombacimulayim Aydan beri Adidas ilk adım ayakkabısını kullanıyoruz çok güzel yumuşacık ve tam ortopedik. Tavsiye ederim