Egyrgn Merhabalar. Oğlum 3 ay 11 günlük. Doğduğundan beri gazlı bir bebek. Yediğime içtiğime çok dikkat ediyorum ama hala çok gazlı. Biogaia ve nurse harves kullandım. Çok bişey değişmedi. Rezene ve kimyon tohumu çayıda içiyorum. Önereceğiniz neler var 🙏
Liyaninannesiiii Egyrgn bende çok dikkat ederdim tüm damlaları kullandm en uyusa sabah akşam cay kaşığı zeytinyağı vermek oldu sutumle karistirip . 3 doktor gezdim o tavsiye de bulundular iyi de gelmişti
Sleepwalker Egyrgn Gaz icin kiraz cekirdegi torbasi var ben omu kullandım ısıtıp karnina koydum surekli ozellikle gece kurtaricimdi diyebilirim bi dene istersen
Egyrgn Sahinnnn aklıma gelmedi değil. İlk çocuğumda kızım baya gazlıydı. Kırmızı et, süt ve yumurta alerjisi vardı. 2 gündür baya şiddetlendi. Gündüz hiç uyuyamıyor.
Burculicee Egyrgn şurubunu mu damlasını mı 2. 3 kullanımdan sonra fark etmiştik biz ki oğlum 6. Ayına kadar gaz sıkıntısı çekti ne denediysek fayda etmemişti bize
ikiprensesannesiiiii Egyrgn damla olarak metsil i öneririm. Doktorlar yazıyor devlet karşılıyor özel damla değil. Ayrıca ben de pankreoflat diye bir ilaç içiyorum gaz için
Rabia6025 Valla denemeniz lazım oğlumda 4.damlada işe yaramıştı colinox kullandık hem probiyotik hem de gaz damlası içeriyor