Anne olmak evliliğe bağlı eşe bağlı hayat şartlarına bağlı kendini hazır hissetmene bağlı geçmişine bağlı çoğu şeye bağlı bence. Ben öyle düşünüyorum. Kötü bir evlilik varsa bebek kurtaramaz yaşı olmaz çok harika bir eş v evlilik varsa 19 yaşında bile harika bir anne olursun yani bence yaşı olma anneliğin hissi olur vicdani olur duygusu olur hazır olusluk olur