Edalikuzusu Fahrettin koca açıklama yapmış bilinçli olmasada ağrılı uyaranlara tepki veriyor diye. Dua edelim inşallah iyileşir inşallah hiç bir iz kalmaz ♥️♥️
Deletedmom_32 Edalikuzusu ya bu bebiş aynı benim kızıma benziyor çok üzülüyorum onu görünce içim yanıyor ya 🥺
Balkupum2505 Edalikuzusu ay ewt bende okudum haberi simdi cok sevindim.. insallah bir an önce sagligina kavusur insallah
Edalikuzusu Msssmy günlerdir aklımdan çıkmıyor vallahi sürekli dua ediyorum umutlandım bakanın açıklamasından
Edalikuzusu Deletedmom_32 gerçekten öyle bende çok etkilendim. Sürekli aklıma geliyor . Allah’ım yardımcısı olsun inşallah 😥
Deletedmom_32 Edalikuzusu inşallah keşke durumum olsaydı da Ona annelik yapabilseydim bunu tüm samimiyetimle söylüyorum
Edalikuzusu Deletedmom_32 bende inanın.eşimin kabul edeceğini bilsem ve işlemleriçok uzun sürmeyecek olsaydı çok isterdim seve seve bakardım kızımdan asla ayırmazdım gerçekten sıcak bir aile yuvasında büyümeye hakkı var her bebeğin ama nisa bebeğe çok çok üzüldüm
Deletedmom_32 Edalikuzusu bi can ya bu dünya da sadece anne kokusuna ihtiyacı olan küçük bir bebek nasıl olurda o soğukta dışarı da koyuluyor aklım almıyor