Hep_mi_uykusuz Tosbik-_ Bneimkide oyle 15 aylik ama uzun zman once farkettim durup dururken kendini sıkiyor ve titriyor sinirden 😞
Kuzy12_ Tosbik-_ benim oğlum 22aylık cok sinirli herseye bagırıyo kendini sıkıyor aglıyo hayta kendine vurdu bi kac kez bu 2yas sendromu mu bilmyrm
yusufmertmom Tosbik-_ ayy bağırıp agliyo , özellikle uyutmaya çalışınca yapıyor ağlayınca uyutmamak için kaldırıyorum sinirimden susmuyo. Yada mama istiyo vermiyorum çok sinirleniyor bi süre sonra kandırarak sakinlesiyor inatlikta var bizde