Duyguuuus Saatlerdir bebişimi uyutmaya çalışıyorum direniyor onunla uğraşıcam diye çay da içemedim yahu😩 sizde durumlar nasıl????
Momylion Duyguuuus aynen valla tam uyudu çay demledim tekrar uyandı emzir alt degis hala uyumadı uyutmaya çalışıyorum caycida çay beni bekliyor 😂
Hep_mi_uykusuz Duyguuuus Wc ye dahi emerek gidiyoruz 15 aylik kizimla doke doke ictik kahvemizi de işte🤭
Duyguuuus winnie-the-pooh afiyet olsun daha şimdi dalıyor nasip olursa bende kahvemi içicem inşallah 🤪
Momylion Duyguuuus ya bende tam uyuttm WC gidiym dedim geldim gozleri açmış hala uyanık artık pusete koyup içtim çayımı 2 ayligiz 😂
Asenam16 Duyguuuus ya ne güzel çay yapıyorum. Demliyorum. 1 bardak dolduruyorum. İçemiyorum soğuo. Çaydanlıktaki çay da bayatlıo. Hiç içemiyorum. Ne zaman şöyle rahat rahat içecem merak ediyorum valla 😬🙄