Kızlar merhaba doğum yapalı 3.5 ay oldu 2 ay adetim normal oldu ama bu ay adet olmam lazım ağrım var ama 2 kez az miktarda kahverengi alıntı gibi oldu çok dikkat ediyoruz ama korktum sezaryen doğumdan sonra böyle bir durum yaşayan var mı çok moralim bozuk stres yaptığım içinde gelmiyo olabilir mi lütfen cevap🤦♀️