Kızım mayısta ek gıdaya başlıycak o ayın sebzesi ve meyvesiyle başlayacağız enginar, taze fasulye, kabak, havuç vs. Bu aydan brokoli ve karnıbaharıda buzluğa atmak istiyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz buzluğa haşlayıp mı atıyorsunuz çiğ mi? Yada başka attığınız şeyler var mı?